Samenwerken

Home / Facebook Adverteren Uitbesteden

Samenwerken

Ben jij een personal brand of marketeer/eigenaar van een female brand en ben jij klaar voor next level groei?

Wil jij je volledig kunnen focussen op waar jij goed in bent en ondertussen structureel meer nieuwe leads binnenhalen?
Ben je actief op social media - misschien ook al met adverteren - maar voel je dat het beter en strategischer kan?
Zodat nieuwe klanten jou gemakkelijk weten te vinden?
Lees dan vooral verder! 

Facebook, Instagram, You Tube en LinkedIn zijn nauwelijks nog weg te denken uit ons leven. Omdat deze sociale media zo enorm intensief worden gebruikt, kun je via advertenties op deze social platformen een consistente stroom aan nieuwe leads aantrekken en de naamsbekendheid van je business enorm vergroten.

Maar ja dat adverteren op sociale media is wel een dingetje, want:

  • Jij wilt je het liefst kunnen focussen op waar je echt goed in bent;
  • Je realiseert je dat een strategische en structurele aanpak je sneller bij je doelen brengt;
  • Je ziet dat de advertentietool steeds ingewikkelder wordt;
  • En dat het je best veel tijd kost.

Hoe zou het voor je zijn als jij je Facebook, Instagram, You Tube en LinkedIn advertentiecampagnes aan specialisten kunt uitbesteden die daar iedere dag mee bezig zijn en die veel ervaring hebben met ondernemers zoals jij? Zodat jij er geen omkijken meer naar hebt en de resultaten gaat zien die jij voor ogen hebt?

Dat kunnen wij voor je regelen.

Adverteren op social media met een strategie

Adverteren op social media zonder strategie is als dweilen met de kraan open.
Je verspilt je euro's en je krijgt stress.

Een strategie geeft je houvast, rust en structuur. Maar een strategie zorgt er vooral voor dat je continu nieuwe leads voor je business aantrekt. En laat dat nu net het verschil zijn tussen gemiddelde ondernemers en ondernemers die dik verdienen en een succesvolle business hebben.

Maak prioriteit van het aantrekken van nieuwe leads.

DOLLY HEUVELING<BR>VAN BEEK

Voordat ik Facebook adverteren aan Wendy ging uitbesteden vroeg ik mij af: is het de investering waard of ga ik mij er zelf meer in verdiepen? Ik wist dat ik zuinig wilde omgaan met mijn tijd. Ik had het verlangen mijn tijd vrij te houden voor creatie.

Bovendien kreeg ik steeds meer door dat Facebook adverteren echt een vak is. Ik zag dat als ik zelf mijn berichten ging boosten dat dat steeds duurder werd. Maar ik had geen idee wat te doen en had geen zin om dat uit te zoeken.

Ik vind het nu echt zo fijn om mijn advertentiecampagnes aan Wendy uit te besteden. Ik ben er zowel in aantallen als in tijdswinst blij mee. Mijn lijst groeit flink. En ik heb ook niet meer continu het gevoel dat ik nog iets met Facebook moet. Ik weet nu dat het goed is geregeld. In de praktijk 1 klant erbij, en je hebt het er al uit.

Ik vind het erg fijn om met Wendy samen te werken. Ze is enthousiast en denkt met je mee. Ze deelt veel waardevolle informatie en informeert mij over nieuwe ontwikkelingen. Het loopt heel soepel. Ik raad nu ook al mijn klanten aan om Facebook adverteren uit te besteden!

Dolly Heuveling van Beek

Dolly.nl

Voor wie?

Wij werken met female brands en personal brands die inspireren, motiveren, groots denken en een betrokken community hebben of die hard aan het opbouwen zijn.

Ondernemers en marketingcommunicatieprofessionals met

  • lef, een enorme drive en passie voor wat ze doen;
  • grote ambities: ze willen opschalen en hun dromen waarmaken;
  • een growth mindset: ze stretchen hun grenzen en kijken altijd vooruit.

Hebben we het over jou?

Je hebt de basis van je brand al goed staan.

Je draait een omzet van minstens 80.000 euro per jaar of je verwacht dat dit jaar nog te halen. Je wilt serieus, structureel en strategisch aan de slag met adverteren op sociale media (Facebook, Instagram, You Tube en/of LinkedIn) omdat je gelooft dat de groei van je business daarmee versnelt. Het is tijd om op te schalen en voor een tandje erbij. Jij wilt je advertenties aan specialisten uitbesteden die op gelijkwaardig niveau met je kunnen sparren.

En

  • Je propositie is helder en heeft zich voor een groot deel al bewezen
  • Je hebt je perfecte klant goed voor ogen
  • Je weet dat je zelf uiteindelijk verantwoordelijk bent voor de sales
  • Je kunt je producten / diensten verkopen
  • Je realiseert je dat het tijd kost om impact te maken (know->like->trust)
  • Je bent bereid continu te investeren in je zichtbaarheid en het aantrekken van nieuwe leads
  • Je advertentiebudget is minimaal € 500,- per maand

Ticking all the boxes en ben je enthousiast geworden? Vul via onderstaande button het interesseformulier in en we nemen binnen 48 uur contact met je op voor het inplannen van een vrijblijvend strategiegesprek.

Een greep uit de female- en personal brands die je al voor zijn gegaan:

DOLLY HEUVELING<BR>VAN BEEK

Dolly Heuveling - van Beek

Anne Quaars

Anne Quaars

Claire van de Heuvel

Claire van de Heuvel

Ontwerp zonder titel (1)

Amber van Leeuwen

NICOLE<BR>OFFENBERG

Nicole Offenberg

THE NEW<BR>BUSINESS WOMEN

The New Business Women

Danielle Leuvering

Danielle Leuvering

FLOOR<BR>DAVER

Floor Daver

FEMKE<BR>HOGEMA

Femke Hogema

ASTRID<BR>DAVIDZON

Astrid Davidzon

MARJA<BR>BOXHOORN

Marja Boxhoorn

Jacqueline van Lieshout

Jacqueline van Lieshout

Vraag een gratis strategiegesprek aan

Heb je interesse om met ons samen te werken? Vraag een gratis strategiegesprek aan. We nemen dan binnen 48 uur contact met je op.