Adverteren op social investering of kostenpost

Adverteren op social, een investering of kostenpost?

Zie jij het opbouwen van je mailinglijst via social advertenties als een investering of als een kostenpost?

Het merendeel van de ondernemers ziet het als een kostenpost i.p.v. een investering is mijn ervaring.

Ander perspectief

Wanneer is de beste tijd om een fruitboom te plaatsen als je nu fruit wilt?
Minstens 5 jaar geleden.

Wanneer is de 2e beste tijd om het te doen?
Dat is NU.
Dan heb je over een paar jaar veel appels aan die boom hangen.

Bedenk eens voor jezelf hoeveel de mensen op je mailinglijst de aankomende 2 jaar voor jou waard zijn.
Wat zij je kunnen opleveren?
Welke actie moet je daarvoor ondernemen?

Als je je mind shift naar investeren in het opbouwen van je mailinglijst i.p.v. kosten maken voor je mailinglijst ga je hele andere keuzes maken. Maar vooral meer actie ondernemen, waardoor je beter zichtbaar wordt, meer mensen weten wat je doet en meer nieuwe leads naar je toekomen.

Investeer in de opbouw van je e-maillijst via social media. Het is nu nog goedkoop.

___

Heb je geen idee waar te beginnen?
Op vrijdag 4 oktober organiseer ik het nieuwe klanten via sociale media event waar jij onder begeleiding van mij en mijn team kunt werken aan een plan om een flinke e-maillijst op te bouwen, zodat jij er het hele jaar de vruchten van kunt plukken.
Met de kortingscode “buildyourwave” krijg je tijdelijk 50% korting

Pak nu je kans en profiteer nog van dit tijdelijke super aanbod.

Geplaatst in
social media marketing trends

Heb je er genoeg van om je social media advertenties zelf te doen?

En wil je dit liever overlaten aan pro's, zodat jij kunt focussen op waar jij echt goed in bent?

Dat kan! Plan een gratis 30 minuten strategiegesprek in.

Gerelateerde berichten