Adverteren op social investering of kostenpost

Adverteren op social, een investering of kostenpost?

Zie jij het opbouwen van je mailinglijst via social advertenties als een investering of als een kostenpost?

Het merendeel van de ondernemers ziet het als een kostenpost i.p.v. een investering is mijn ervaring.

Ander perspectief

Wanneer is de beste tijd om een fruitboom te plaatsen als je nu fruit wilt?
Minstens 5 jaar geleden.

Wanneer is de 2e beste tijd om het te doen?
Dat is NU.
Dan heb je over een paar jaar veel appels aan die boom hangen.

Als jij je business wilt laten groeien heb je publiek nodig. En een online publiek bouw je nu slim, snel en voordelig via social advertising.

Bedenk eens voor jezelf hoeveel de mensen op je mailinglijst de aankomende 2 jaar voor jou waard zijn.
Wat zij je kunnen opleveren?
Welke actie moet je daarvoor ondernemen?

Als je je mind shift naar investeren in het opbouwen van je mailinglijst i.p.v. kosten maken voor je mailinglijst ga je hele andere keuzes maken. Maar vooral meer actie ondernemen, waardoor je beter zichtbaar wordt, meer mensen weten wat je doet en meer nieuwe leads naar je toekomen.

Investeer nu in de opbouw van je e-maillijst via social media en pluk straks de vruchten.

Geplaatst in

21 SLIMME MANIEREN

OM JE MAILINGLIJST SNEL TE LATEN GROEIEN

Gerelateerde berichten

Een knallende eerste indruk

19 augustus 2019 / 0

10 belangrijke social advertising statistieken die er toe doen

11 augustus 2019 / 0
3 manieren om de show up rate van je webinars te verhogen!

3 manieren om de show up rate van je webinars te verhogen

05 augustus 2019 / Reacties uitgeschakeld voor 3 manieren om de show up rate van je webinars te verhogen