Linkedin Podcast - uitingen interviews (15) (1)

Een movement creëren doe je zo

Een movement creëren. Hoe doe je dat? Een boodschap de wereld in slingeren die vele malen groter is dan jijzelf en er ondertussen ook je bedrijf mee uitbouwen. Hoe zorg je er dan vervolgens voor dat die boodschap wordt opgepikt door de landelijke media zoals het Parool, Happinez Magazine en Margriet?

Ik vroeg het aan Jacqueline van Lieshout, bestsellerauteur van het boek In 28 dagen van Gifbelt naar Tempel en haar laatste boek Ontwijnen.

Jacqueline heeft als missie om het bewustzijn rondom alcoholgebruik, voeding en de effecten daarvan op je gezondheid flink te vergroten. Daar heeft ze inmiddels haar eigen movement mee gecreëerd: mensen die zich bij haar gedachtegoed willen aansluiten. Die missie valt niet altijd mee, want alcohol is nogal een ding. Kom niet aan iemands glas…

Wendy Kerssens tijdens podcast interview met Jacqueline van Lieshout over hoe je movement creëert

Hoe Jacqueline dit aanpakt, deelt zij openhartig in mijn nieuwste aflevering van de Build Your Wave podcast. Een podcast aflevering waarvan mijn eigen mond af en toe openviel. Staat het schrijven van een boek of een berg media publiciteit nog op je wishlist? Zeker luisteren!

Lees hier de case van Jacqueline over hoe zij een alcoholvrij leven onder de aandacht brengt.

Ook Jacqueline ondervind bezwaren bij haar potentiële aanhangers om haar missie te laten slagen.  Geïnspireerd geraakt door Jacqueline haar verhaal, en ben jij benieuwd hoe jij de bezwaren bij jou klant kunt wegnemen? Lees hier dan meer over in de blog “Zo neem jij bezwaren van potentiële klanten weg via sociale media” 

social media marketing trends

Wil jij een einde maken aan dat “ik zou eigenlijk meer  met mijn 
online marketing moeten doen" gevoel
?

Bouw een sterke basis waarmee jij keer op keer nieuwe leads aantrekt. 
Meld je aan voor de Talentpool.
Start september 2020.

Gerelateerde podcasts