Podcast Interview Jacqueline van Lieshout Ontwijnen

Een movement creëren doe je zo

Een movement creëren. Hoe doe je dat? Een boodschap de wereld in slingeren die vele malen groter is dan jijzelf en er ondertussen ook je bedrijf mee uitbouwen. Hoe zorg je er dan vervolgens voor dat die boodschap wordt opgepikt door de landelijke media zoals het Parool, Happinez Magazine en Margriet?

Ik vroeg het aan Jacqueline van Lieshout, bestsellerauteur van het boek In 28 dagen van Gifbelt naar Tempel en haar laatste boek Ontwijnen.

Jacqueline heeft als missie om het bewustzijn rondom alcoholgebruik, voeding en de effecten daarvan op je gezondheid flink te vergroten. Daar heeft ze inmiddels haar eigen movement mee gecreëerd: mensen die zich bij haar gedachtegoed willen aansluiten. Die missie valt niet altijd mee, want alcohol is nogal een ding. Kom niet aan iemands glas…

Wendy Kerssens tijdens podcast interview met Jacqueline van Lieshout

Hoe Jacqueline dit aanpakt, deelt zij openhartig in mijn nieuwste aflevering van de Build Your Wave podcast. Een podcast aflevering waarvan mijn eigen mond af en toe openviel. Staat het schrijven van een boek of een berg media publiciteit nog op je wishlist? Zeker luisteren!

social media marketing trends

Heb je er genoeg van om je social media advertenties zelf te doen?

En wil je dit liever overlaten aan pro's, zodat jij kunt focussen op waar jij echt goed in bent?

Dat kan! Plan een gratis 30 minuten strategiegesprek in.

Gerelateerde podcasts